نحوه اضافه کردن پیکسل پیگیری فیس بوک با استفاده از مدیر گوگل Tag

اثبات اینکه رسانه های اجتماعی با موفقیت درآمدی کسب می کنند برای هر سازمانی که از سیستم عامل ها استفاده می کند – اعم از بزرگ یا کوچک ، از اهمیت حیاتی برخوردار است.

در حالی که ردیابی ROI اجتماعی دشوار است ، غیرممکن نیست. شبکه های اجتماعی “چهار بزرگ” (فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و اینستاگرام) همه این امکان را دارند که پیکسل های تبدیل را به وب سایت شما اضافه کنند تا پیشرفت کمپین های تبلیغاتی شما را ردیابی کنند.

سه مورد اول (در زمان نوشتن) حتی به شرکتها امکان می دهد بازدید کنندگان وب سایت را به عقب برگردانند ، که اغلب منجر به بهبود نرخ تبدیل و درآمد بیشتر می شود.

برای انجام این کار ، باید پیکسل های ردیابی آنها را وارد کنید. همکار من قبلاً مقاله ای در مورد چگونگی درج پیکسل تبدیل لینکدین با استفاده از گوگل Tag Manager (GTM) نوشت ، اما من می خواستم نحوه نصب پیکسل ردیابی فیس بوک با استفاده از GTM را به عنوان پیگیری پست پیگیری عمق پیمایش از سال گذشته پوشش دهم. بیایید شروع کنیم!

نصب پیکسل ردیابی

در مرحله اول ، به https://tagmanager.google.com بروید و ظرفی را که می خواهید پیکسل ردیابی خود را وارد کنید انتخاب کنید. اگر تازه وارد GTM هستید ، ابتدا پیشنهاد می کنم راهنمای مقدماتی من را بخوانید.

قبل از ایجاد هرگونه تغییر ، مطمئن شوید که هیچ تغییری در انتظار در فضای کاری فعلی شما وجود ندارد. صفحه ای که مشاهده می کنید باید مانند این باشد:

متأسفانه ، GTM مانند Facebook و لینکدین با فیسبوک یکپارچه سازی بومی ندارد ، بنابراین باید بر روی کادر “تنظیمات برچسب” کلیک کرده و “سفارشی HTML” را انتخاب کنید.

سپس صفحه باید مانند شکل زیر باشد:

مطمئن شوید که مناسب ترین حساب تبلیغاتی (اگر بیش از یک مورد داشته باشد) را از کشویی که در بالا سمت چپ وجود دارد انتخاب کرده است.

سپس بر روی کشویی “Actions” و “View Pixel Code” کلیک کنید. سپس لازم است کد را کپی کرده و آن را در قسمت خالی HTML در تصویر بالا بچسبانید.

اگر تنظیم پیکسلی را دریافت نکردید ، باید آن را تنظیم کنید. در هر صورت ، پیروی از دستورالعمل های اینجا بسیار ساده تر است زیرا Facebook از شما سؤال می کند که چگونه کد را نصب می کنید (مطابق تصویر زیر):

اگر برای اولین بار پیکسل های فیس بوک را با استفاده از GTM تنظیم کنید ، فیس بوک نیز ارائه می دهد.

سپس بر روی کشویی “تنظیمات پیشرفته” کلیک کرده و گزینه “یک بار در هر صفحه” را از قسمت کشویی “گزینه های شلیک برچسب” انتخاب کنید:

همچنین می توانید با ایجاد برچسب های خاص مانند اقدام به اضافه کردن یک محصول به سبد خرید یا آنچه کاربر جستجو می کند ، عملکردهای دیگری را به پیکسل فیس بوک خود از طریق GTM اضافه کنید ، اما این شامل برخی از اجرای های سفارشی است.

در اینجا ، فیس بوک دستورالعملهای مفیدی در مورد چگونگی شیرجه رفتن به هر یک از رویدادهای ارائه شده و نوع اطلاعاتی که می تواند به Facebook ارسال شود ، ارائه می دهد.

می توانید انتخاب کنید که این رویدادها را با بارگذاری هر صفحه یا ارسال کنید یا اینکه کاربر عملی را انجام دهد. این نوع اجرای کمی پیشرفته تر است ، بنابراین من قبل از پایین آمدن از این مسیر ، خواندن شما را در سایت توسعه دهنده فیس بوک انجام خواهم داد.

بررسی همه کارها

مورد بعدی که شما باید انجام دهید این است که بررسی کنید که همه این موارد درست کار می کند!

شما باید قبل از انتشار ظرف خود از حالت پیش نمایش که GTM ارائه می دهد استفاده کنید. سپس به یک صفحه وب که پیکسل در آن قرار گرفته است ، مراجعه کنید. در بیشتر موارد که باید به هر صفحه در وب سایت باشد.

اگر به صفحه پیکسل در فیس بوک برگردید ، باید وضعیت پیکسل خود را روی “فعال” تنظیم کنید. اگر “هنوز هیچ فعالیتی” یا “فعالیت اخیر وجود ندارد” را مشاهده می کنید ، به احتمال زیاد مشکلی پیش آمده است.

مشکلی

سپس می توانید برای کمک به تشخیص مشکلات پیکسل خود از Facebook Pixel Helper در کروم استفاده کنید – یاور همچنین پیشنهاداتی را مبنی بر عدم موفقیت پیکسل ارائه می دهد.

مشکلات

بعد از اینکه بررسی کردید همه چیز کار می کند – باید همینطور باشد. سپس می بایست برخی از تاکتیک های پیشرفته بازاریابی Facebook مانند Custom Auditions i را بررسی کنیدn برای اینکه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را به سطح بعدی برسانید.

اگر سؤالی دارید – دریغ نکنید که آنها را در توییتر آتش بزنید.