نحوه استفاده RBBi از داده های AWR برای مدیریت برندهای برتر [مطالعه موردی]

Red Blue Blur Ideas (RBBi) یکی از بزرگترین آژانس های منطقه MENA است که در UX یکپارچه و بازاریابی عملکردی تخصص دارد.

این آژانس سریع در حال رشد با داشتن تیم بین المللی بیش از ۴۰ متخصص ، بیش از شش سال است که راه حل های دیجیتالی را برای مارک های منطقه ای و جهانی ارائه می دهد.

راه حل

تیم Red Blue Blur Ideas با استفاده از بینش هایی برای هدایت عملکرد بازاریابی جستجو مشتریان خود ، از رویکرد داده محور به سئو استفاده می کنند. کوششی مانند این فقط در صورتی امکان پذیر است که بتوانند درک عمیقی از چگونگی رتبه دارایی های دیجیتال مشتریان خود در نتایج موتور جستجو و میزان قابل مشاهده بودن آنها نسبت به رقبا کسب کنند.

دیجیتال

در سال ۲۰۱۴ ، RBBi سایت ما را برای ردیابی رتبه کلمات کلیدی بین المللی خود و الزامات تجزیه و تحلیل SERP انتخاب کرد ، در ابتدا بیش از ۵۰،۰۰۰ کلمه کلیدی هفتگی را در انواع موتورها و زبانهای مختلف ردیابی کرد.

چالش: پوشاندن داده های SERP بزرگ در بازارهای جستجوی خاورمیانه

“به عنوان بخشی از آژانس هایی که واقعاً بر روی داده ها ساخته شده اند و به شماره های سختی متکی هستند تا بینش و راه حل هایی را برای مشتریان خود ارائه دهند ، AWR توانسته است تصویر کاملی از ردیابی رتبه در حساب های ۳۰+ SEO ما از جمله برخی از موارد اصلی ارائه دهد. مارک های بین المللی و منطقه ای

ما در RBBi از سال ۲۰۱۴ از پلت فرم سایت ما استفاده کرده ایم و در عمق ، میزان و سطح توجه مورد نیاز این ابزار بسیار تحت تأثیر قرار می گیریم. “

اندرو Tonks ، MD عملکرد و تجزیه و تحلیل ، ایده های تاری قرمز مایل به تاری

ایده

یکی از مهمترین نکاتی که RBBi می خواست بر آن غلبه کند اندازه گیری دید جستجو با دقت و قیمت مناسب و مقرون به صرفه در بین زبانهای مختلف و بازارهای مختلف بود.

قیمت

با این حال ، این زبان فقط الزامی برای کلمات کلیدی نبود ، بلکه برای رابط موتور جستجو نیز لازم بود.

روند: برای کمک به شما برای غلبه بر نقاط درد مراجعه کنید

سایت ما قبلاً قادر به پشتیبانی از نظارت بر کلمات کلیدی با کاراکترهای خاص ، از جمله زبانهای عربی بود. با این حال ، بسیاری از موتورهای جستجوگر ما برای بازار خاورمیانه تنها یک گزینه زبان رابط کاربری داشتند.

RBBi به تیم مراقبت از مشتری ما رسید و از طریق جلساتی که در پی داشت ، با هم کار کردیم تا الزامات مورد نیاز برای ارائه بینش های عمیق و رقابتی از SERP ها را با نقشه مشخص کنیم ، با ویژگی هایی که مخصوص منطقه مناسب است.

در نتیجه ، تکنسین های موتور جستجوی AWR پشتیبانی از رابط زبان انگلیسی را در چندین بازار جستجو از خاورمیانه از جمله قطر ، عربستان سعودی و امارات اضافه کردند.

عربستان سعودی

نتیجه: اندازه گیری آمار پیشگامانه با دقت دقت جهت جستجو در منطقه

پس از افزودن گزینه جدید زبان موتور جستجو ، RBBi می تواند کلمات کلیدی را در بازارهای فرعی با چندین زبان نظارت کند. به این ترتیب ، تیم دیدگاه عمیق تر و جامع تری نسبت به دیداری در جستجوی مشتریان خود در بین مخاطبان چند زبانه خود به دست آورد.

یکی از نمرات رتبه بندی که سایت ما در منوی رده بندی ارائه می دهد – مقایسه موتورهای جستجو – می تواند برای این منظور مفید باشد ، زیرا مقایسه دیداری و موقعیت های کلیدی کلیدی فردی را در موتورهای جستجو چندین ارائه می دهد.

سایر مزایا:

۱ levels چندین سطح گزارش
تیم RBBi از دو نوع گزارش داده استفاده می کند که در سایت ما موجود است:

     

  • داده های جمع آوری شده (با معیارهایی مانند Visibility یا میانگین رتبه) – اینها روند کلی دید وب سایت را در کلمات کلیدی و موتورهای جستجو مشاهده می کند ؛
  •  

  • داده های دانه ای – با موقعیت های کلیدی کلیدی و امکان تجزیه و تحلیل عملکرد صفحات مختلف فرود که در زمان برای هر اصطلاح رتبه بندی شده اند.

۲ ٫ کاوش در SERP های واقعی
از آنجا که صفحات نتایج جستجو در تکامل مداوم در محتوا ، نوع و فرم قرار دارند ، RBBi بطور دوره ای کمپین های آزمایشی را انجام می دهد که Google یا موتورهای جستجو بین المللی مانند Yandex و Baidu را هدف قرار می دهد تا هر تغییر جدیدی را آزمایش کند و در صدر روندهای این صنعت باشد.

هدف این است که ببینیم چگونه صفحات مشتری و رقیب برای شرایط نام تجاری یا محصول ذکر شده اند ، و ارزیابی اینکه چگونه نتایج بدنبال به روزرسانی در SERP ها یا در خود صفحات تغییر می یابد.

نتیجه گیری: بینش های پویا که تفاوت واقعی ایجاد می کنند

دنیای جستجو با بروزرسانی ها و تغییرات مکرر در الگوریتم در تکامل مداوم است ، و باعث می شود ردیابی رتبه یک فرایند همیشه در حال تحول و همچنین به طور مداوم با پارامترهای متغیر سازگار باشد.

سئو های کارآمد همیشه آماده هستند تا در محیطی پر سرعت و با سرعت در حال تغییر ، کار و روشهای خود را متناسب با نیازهای مشتری خود تطبیق دهند ، و سایت ما تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای آنها انجام می دهد.

با افزودن گزینه جدید زبان موتور جستجو در رابط Cloud AWR ، RBBi می تواند توانایی ارائه بینش برتر کلمات کلیدی در بازارهای منطقه را برای مشتریان خود پیشگام کند.

بسیاری دیگر از کاربران سایت ما نیز از این پیشرفت بهره مند می شوند ، به همین دلیل استما در Advanced Web Ranking برای پیشنهادات کاربران باز هستیم و سعی می کنیم یک حلقه بازخورد مداوم داشته باشیم که محصول ما را بهبود بخشد و کار آنها را بهتر و آسان تر کند.