چگونه برندسازی آفلاین می تواند بر سئو تأثیر بگذارد

آیا بازاریابی آفلاین باعث افزایش جستجوهای آنلاین می شود؟ یافته های یک مطالعه نه چندان اخیر که توسط Econsultancy گزارش شده است می گوید … حتی ۴۰ درصد! از پاسخ دهندگان این تحقیق پرسیده شد که چه چیزی باعث شده است که آنها به جستجوی آنلاین برای یک شرکت خاص ، محصول ، خدمات یا شعار بپردازند (“هشتگ” را بخوانید). نتایج به شرح زیر بود:

     

  • تبلیغات تلویزیونی: ۴۴٪
  •  

  • کلمه دهان: ۴۱٪
  •  

  • مجله / تبلیغات روزنامه: ۳۵٪
  •  

  • رادیو: ۲۳٪
  •  

  • بیلبورد: ۱۳٪

Smart Insights یک مرکز اطلاعات عالی و متمرکز در بازاریابی آفلاین ایجاد کرده و استراتژی دیجیتالی شما را با تلاشهای برندسازی شما تراز کرده است.

دیجیتال

چگونه نام تجاری آفلاین سئو را تحت تأثیر قرار می دهد

Google چشم تأثیر بازاریابی آفلاین در جستجوی آنلاین قرار نمی دهد. ذکر نام تجاری (یا دقیق تر “ذکر شده اشخاص”) اکنون بخش مهمی از سیگنال های جستجوی گوگل است ، و شواهد زیادی برای پشتیبانی از آن وجود دارد.

به روزرسانی جدید پاندا

همانطور که در موز گزارش شده ، حق ثبت اختراع Google در سال گذشته اعمال نکات درباره ترفندهای جدیدی را که در مورد آلگو پاندا انجام شده است ، حذف کرد. به نظر می رسد که بخشی از الگوریتم جدید با تقسیم تعداد پیوندهای ورودی به وب سایت یک مارک بر تعداد جستجوهای مرتبط با آن مارک (یا نهاد) در گذشته ، سعی در تعیین قدرت برند ، یک عامل مهم رتبه بندی دارد. من توضیح خواهم داد که آنچه در مورد این است اما اول ، شما باید قسمت زیر ثبت اختراع را بخوانید:

جستجوی برندها در مقابل برندها

معنای اصلی این بدان معنی است که وقتی کاربر یک کلمه کلیدی خاص (یا نام تجاری شما) را جستجو می کند و سپس روی وب سایت شما کلیک می کند ، گوگل آن را “جستجوی نام تجاری” می شمارد. ارتباطی بین آن عبارت جستجوی خاص و دامنه شما برقرار می شود و از تعداد اینگونه اتصالات یا “نمایش داده های مرجع” برای تغییر تعداد پیوندهای اکسپرس (ورودی) و پیوندهای ضمنی (در اصل ، استنادها / ذکرهای نام تجاری) استفاده می شود. دامنه.

از این رو ، اگر تعداد پیوندهای ورودی بسیار زیاد و جستجوی نام تجاری بسیار کمی دارید ، به منظور محاسبه رتبه جستجوی شما ، ارزش پیوندهای ورودی شما تخفیف داده می شود.

تخفیف برخی از لینکهای اکسپرس

این حق ثبت اختراع همچنین نشان می دهد که Google به دنبال تخفیف ارزش لینک های اکسپرس از همان گروه وب سایت ها (یعنی وب سایت های دارای همان مالک) و ارزش بیشتری به لینک های ورودی از دامنه های جدا نشده است. بنابراین ممکن است به زودی شیوه میزبانی دامنه های کلون به یک دیواره برسد – نبردی که Google ده ها سال در آن می جنگید. به یاد داشته باشید که به روزرسانی که من در اینجا درباره آن صحبت می کنم جدا از به روزرسانی پنگوئن “زمان واقعی” است که اکنون برای انتشار قریب الوقوع است. به روزرسانی پاندا با کیفیت و اقتدار دامنه (من صحبت نمی کنم Moz DA!) و سودمندی محتوا را انجام می دهد ، در حالی که بروزرسانی در زمان واقعی کیفیت لینک های دریافتی را تعیین می کند.

ارزش بیشتر به ذکرها و پیوندهای ضمنی

“پیوندهای صریح” که در مورد حق ثبت اختراع صحبت می شود ، پیوندهای دنبال و nofollow را شامل می شود. در حقیقت ، بازاریاب های دیجیتالی پیوندهایی را به محدودیت ها نشان داده اند ، اما پیوندهای nofollow یا ضمنی هنوز تصویری دقیق تر از مرجع واقعی برند را برای اهداف رتبه بندی ارائه می دهند. بدیهی است ، یک مارک یا نهاد محبوب ، افراد بیشتری راجع به آن بصورت آنلاین صحبت خواهد کرد. از این رو ، پیوندهای ضمنی و ذکر مارکها روشی منطقی تر برای رتبه بندی سایتها بر اساس اقتدار واقعی برندشان است و نه بر روی تاکتیکهای مستقر شده توسط افرادی که فقط در دستکاری الگوریتمها و خریدن لینکهای ورودی با اقتدار عالی عمل می کنند.

مت کاتس رئیس پیشین ضد اسپم گوگل در این ویدئو در مورد این واقعیت صحبت می کند:

اسپم

حرکت آنلاین و نام تجاری آفلاین

اما آنچه مارک آنلاین را ذکر می کند و دلالت داردپیوندها با بازاریابی آفلاین ارتباط دارند؟ در واقع ، همه چیز! مطالعه ای که در ابتدای این پست به آن اشاره کردم این واقعیت آشکار را نشان می دهد که تعداد زیادی جستجو توسط مارک آفلاین انجام می شود. در زمینه algo جدید پاندا ، همه این جستجوها عبارت از مرجع یا پیوندهای ضمنی هستند که اساساً نحوه رتبه بندی سایت شما را کنترل می کنند.

به عبارت دیگر ، برندینگ آفلاین شما در کسب رتبه بالاتر سایت شما بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. ذکرها می توانند (به طور بحث برانگیز) به آینده ایجاد لینک تبدیل شوند ، و هیچ چیزی وجود ندارد که ذکرهای آنلاین را دقیقاً مانند بازاریابی آفلاین شروع کند. انتشار خبر هیجان انگیز ، تبلیغات تلویزیونی غیرمعمول یا ویدئویی که در رسانه های معمولی حتی نه چندان برجسته گزارش شده است ، شانس بیشتری برای دریافت ذکرها و اشتراک گذاری های آنلاین از چیزی که به همان اندازه هیجان انگیز است که فقط از طریق کانال های آنلاین خود به اشتراک می گذارید ، می باشد.

تأثیر نام تجاری آفلاین فقط به SEO محدود نمی شود. Bonbos ، یک مارک پوشاک مردانه که به صورت آنلاین متولد شده است ، تجربه کرد که افرادی که پس از مراجعه به آجرها و ملات های خود در فروشگاه الکترونیکی خود فروشگاه می کردند ، تقریباً ۷۵ درصد بیشتر هزینه می کنند. یک مطالعه دیگر توسط Accenture نشان داد که ۷۲٪ از پاسخ دهندگان محصول را به صورت دیجیتالی پس از مشاهده آن در یک فروشگاه فیزیکی خریداری کرده اند. برعکس ، ۷۸٪ از پاسخ دهندگان قبل از خرید محصول در یک فروشگاه تحقیق آنلاین کردند. این به این مفهوم کمک می کند که مصرف کنندگان مرزهای بین آنلاین و آفلاین را ادغام کرده و آن را به یک تجربه خرید واحد تبدیل کرده اند.

برای ساختن یک برند آفلاین قوی چه کاری می توانید انجام دهید؟

یک ایده این است که با ارسال برخی کالاهای رایگان به سفارشات ، برند خود را تبلیغ کنید. به جای قلم های مارک معمولی یا لیوان های قهوه مارک دار ، می توانید چیزی منحصر به فرد و به یاد ماندنی را امتحان کنید. من یکی از مراجعان خود را متقاعد کرده ام که با این ایده دقیق آزمایشاتی را انجام دهد. آنها با سفارشاتی برای عجیب کردن مشتریان خود ، بخشهای مختلفی از فناوریهای جالب فناوری را به شما هدیه می دهند. ما نتایج را از نزدیک مشاهده خواهیم کرد.

چه کار دیگری می تواند انجام شود تا ذکرها و تبدیل های آنلاین شما افزایش یابد؟ تصویر زیر توسط Business2Community راهبردهایی را که می توانید برای ساخت آفلاین و آنلاین برند خود استفاده کنید ، خلاصه می کند.

نتیجه گیری

تأثیر گسترده بین مارک های آفلاین و آنلاین در حال حاضر باعث می شود که خرده فروشان تجارت الکترونیک به ادغام تجارب آفلاین و خرید آنلاین بپردازند. به روزرسانی جدید پاندا ممکن است دلیلی برای هر کسب و کار آنلاین (و همچنین ما بازاریاب های دیجیتال) باشد تا نگاهی تازه به استراتژی برندسازی آفلاین خود بیندازند.