چگونه ایمیل می تواند شغل خود را به عنوان نویسنده بالا ببرد

وقتی نوبت به دست آوردن کلمه درباره کتاب جدید ، مقاله یا آخرین به روزرسانی وبلاگ شما می رسد ، چطور پیش می روید؟ اگر مانند نویسندگان زیادی هستید ، اولین کاری که انجام خواهید داد ارسال لینک در صفحات رسانه های اجتماعی است.

از این گذشته ، بازاریابی رسانه های اجتماعی همه اشکال دیگر را هم اکنون گرفتار است ، اینطور نیست؟

چرا وقتی این کانال ها می توانند همه سنگین وزن را برای شما انجام دهند ، از ارسال کمپین های ایمیل زحمت می کشید؟

اما آیا این بهترین راه برای پیشبرد مطالب شما است؟

به سرعت به جلو منتقل شده و همه چیز کاملاً متفاوت است. با تشکر از تغییر در خط مشی های فیس بوک ، اکنون پست هایی را که احساس می کند برای پیروان شما ارزش بیشتری دارند ، در اولویت قرار داده است. این یعنی پستهایی که مورد پسند ، اشتراک گذاری ، اظهار نظر یا تبلیغات پولی قرار می گیرند.

این روزها ، اگر پیروان شما به لطف این پیشرفت هوشمندانه ، پست های شما را می بینند ، می توانید خود را خوشبخت بدانید. البته ، اگر می خواهید مطمئن شوید که آنها آنها را می بینند ، می توانید یک کمپین تبلیغاتی تنظیم کنید یا به دوستان و خانواده التماس کنید تا در این پست حضور پیدا کنند و دوست داشته باشند.

در هر صورت ، قرار است چیزی برای شما هزینه کند – پول در مورد آگهی ها ، و زمان درگیر شدن از خانواده و دوستان.

به عبارت دیگر ، بعید است که هنگام خواندن مطلب شما با خرید روبرو شوند.

به طور خلاصه ، در حالی که رسانه های اجتماعی مزایایی دارند ، اما قرار نیست سیستم تحویل مناسبی برای پیام بازاریابی شما باشد.

چه چیز دیگری وجود دارد؟

زمان برای یک واقعیت جالب.

طبق آمار Statista ، شرکت ها در ایالات متحده بودجه بازاریابی ایمیل را افزایش می دهند. پیش بینی می شود تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۳،۰۷ میلیارد دلار افزایش یابد. خب ، هزینه ها بالا می رود ، همانطور که همه ما می دانیم ، بلکه بازاریابانی که متوجه ارزش بازاریابی ایمیل هستند در تعداد افزایش می یابد.

دلار

این افزایش فقط منطبق با افزایش هزینه ها نیست. در حقیقت ، این یک میلیارد دلار بیشتر از آمارهای تاریخی سال ۲۰۱۴ است. این افزایش بیش از ۱۴۸٪ است که نشان می دهد چگونه اعتماد به نفس در بازاریابی ایمیل دوباره تقویت می شود.

اعتماد به نفس

اینکه مبارزات بازاریابی ایمیل می تواند موفقیت آمیز به نظر برسد ، بدون در نظر گرفتن دیگران ، اشکال جدیدتر از بازاریابی مانند بازاریابی اجتماعی بدون شک دیگران است.

بازاریابی نامه الکترونیکی اکنون به خود اختصاص داده است. آیا به عنوان مثال می دانید ۷۷٪ مشتری ترجیح می دهند از طریق ایمیل ارتباطات بازاریابی را دریافت کنند؟

اما همین موضوع را می توان در مورد پست رسانه های اجتماعی نیز گفت. چگونه می دانید که شخص قصد دارد مطلب را بخواند؟ یا مانند ، یا آن را به اشتراک بگذارید؟ بازاریابی رسانه های اجتماعی به همان اندازه مملو از مشکلات است و حتی ممکن است چالش برانگیز باشد زیرا مردم در حال خرید نیستند.

مشکلات

هرگز مشتریان را نادیده نگیرید

آنچه را که در بالا گفتیم ، به خاطر بیاورید که چگونه مشتری می تواند ایمیل را نادیده بگیرد؟ اگر شروع به ارسال نامه های ناخواسته به آنها کنید ، احتمالاً ایمیل های شما را نادیده می گیرند یا لغو اشتراک می کنند. هفته ای یک یا دو بار ایمیل های مفید ارسال کنید. اما صندوق پستی را با زباله سیل نکنید.

ایمیل ها را شخصی سازی کنید

در اینجا ما بیشتر از فقط نام خانوادگی شخص صحبت می کنیم. منظور ما این است که در واقع ایجاد ایمیل های هدفمند برای مشتریان مختلف در بانک اطلاعاتی خود را بر اساس آمار جمعیتی ، الگوهای خرید و غیره انجام دهید. به عنوان مثال بگویید که شما در لندن شغلی دارید که مدل موی خود را ارائه می دهد. برای کسی که در اسکاتلند زندگی می کرد ، چقدر می تواند کوپن موثر باشد؟

خط موضوع را کوتاه و تا نقطه نگه دارید

شما در اینجا بین شش تا ده کلمه می خواهید تا بیشترین تأثیر را داشته باشید. به آنها دلیل دهید تا از طریق ایمیل خود بخوانند. خاص باشید نه هوشمندانه تا مردم دقیقاً بدانند چه چیزی بدست می آورند.

مراقب باشید به مانند هرزنامه نگاه کنید

شما می دانید ایمیل هایی که من در مورد آنها صحبت می کنم. مواردی که با برخی ادعاها شروع می شوند مانند “این را از دست ندهید که پیشنهاد تکرار نشود.” یا عناوینی طراحی شده اند که می توانند بر روی شما کلیک کنند. در حالی که ما می خواهیم حداکثر پاسخ دهیم ، برای رسیدن به آن به ترفندهای کثیف متوسل نشوید.

محتوای مفید ارائه دهید

اطمینان حاصل کنید که در هر پستی چیزی بیشتر از تلاش برای فروش چیزی وجود دارد. در مورد ایجاد یک خبرنامه چیست؟ یا اینکه در مورد ارسال چند ایمیل که صرفاً راهنمایی هستند به جای داشتن محتوای فروش اصلاً چطور است؟

برای تماس با شما از دکمه ها استفاده کنید

پیوند متنی هنگام صحبت شما برای اقدام ، به اندازه یک دکمه مؤثر نیست. دکمه “اکنون بخرید” یا “مشترک شوید” را به عنوان یک دکمه واضح و آسان فشار دهید تا شانس دستیابی به نتایج بهتر را افزایش دهید.

به مشترکین بگویید که مرحله بعدی آنها چیست؟

این کار به روشی مشابه روش فوق انجام می شود ، زیرا فرد بدون شک در مورد کاری که باید در آینده انجام دهد ، بدون شک رها می کند. فرض نکنید که او می داند که باید سفارش را در سایت قرار دهد ، یا اینکه می داند چه اسنادی را از طریق سایت ارسال کند. به او بگو.

لغو اشتراک را آسان کنید

این چیزی است که به نظر می رسد در اینجا معنی ندارد ، اما شما واقعاً فقط افرادی را در لیست ایمیل خود می خواهید که می خواهند آنجا باشند. اگر تعادل خوبی از محتوای جالب و عدم موفقیت در فروش را حفظ کنید ، مردم نمی خواهند ترک کنند.

چه کسی می خواهد آنچه را که شما نوشتید بخواند؟ اگر مثلاً یک دوره ایجاد کرده اید ، هدف از آن قرار است چه کسی باشد؟ اگر کتاب الکترونیکی نوشتید ، بازار هدف شما کیست؟

مثلاً بگویید که شما دوره ای را آموزش داده اید که به مردم می آموزد که چگونه در جستجوهای محلی سئو بالاتر باشند. افرادی که بیشترین علاقه را دارند ، چه کسانی هستند؟ در این حالت ، شما می توانید بازار اصلی خود را به عنوان مشاغل تعریف کنید.

اکنون با استفاده از راهبردی که باید در مورد ایمیل های خود انجام دهید ، کار کنید. آیا می توانید مشترکین موجود در لیست خود را که خود اشتغالی دارند جدا کنید و از آنجا شروع کنید؟ یا به افرادی نگاه کنید که مناصب مدیریتی را در شرکت اشغال می کنند؟ یا احتمالاً با شروع مشاغل در منطقه خود و سپس گسترش منطقه در نظر بگیرید؟

اینکه چقدر می توانید لیست خود را تقسیم کنید ، به میزان اطلاعاتی که می توانید هنگام اشتراک مشترک از افراد بدست آورید ، بستگی دارد یا اینکه از طریق سایت شرکت یا سایت هایی مانند لینکدین می توانید از طریق آن اطلاعات کسب کنید.

بنابراین قصد دارد تلاش بیشتری برای از بین بردن لیست خود انجام دهد. برخلاف تصور شما ، کاهش لیست می تواند شانس شما در فروش را افزایش دهد.

چرا؟ شما پیام زیادی را به عنوان بسیاری از افراد خاموش دریافت نمی کنید ، اما شانس موفقیت در کارزار را با دستیابی به کسب و کارهای واجد شرایط تر افزایش می دهید. همچنین می توانید پیام خود را با این روش دقیق تر تنظیم کنید.

از همه مهمتر ، کسانی که بعید به خرید هستند ، نباید نگران آزار و اذیت شرکت شما باشند. جالب توجه است ، تقسیم بندی خوب بازار همچنین می تواند به کاهش تعداد بسیاری از افراد از اشتراک خود کمک کند. حدود ۲۴٫۵٪ از مردم مشترک نیستند زیرا ایمیلهایی که دریافت می کنند برایشان ربطی ندارد.

با این حال ، این دلیل اصلی عدم اشتراک افراد نیست. دلیلی که باعث می شود حدود یک سوم از مردم دکمه لغو اشتراک را انتخاب کنند این است که آنها ارتباط برقرار می کنندموارد مکرر.

در این دنیای پر سرعت ، اضافه کردن بیش از حد اطلاعات خوانندگان خود به اطلاعات به آنها نشان می دهد که شما آنها را درک نمی کنید و به نیازهای آنها اهمیت نمی دهید.

و این بوسه ی مرگ است وقتی که می توانید یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی ایمیلی داشته باشید.

به خودت لطف کن

اول از همه ، در مورد هر بخش بازار تا حد ممکن اطلاعات کسب کنید. بدانید که آنها چه می خواهند و به چه چیزهایی نیاز دارند ، و سپس می توانید یک کمپین Kickass ایجاد کنید که به نتیجه برسد. ابزارهای مناسب در آنجا موجود هستند ، اما اگر با داده های کافی و مناسب کار نکنید ، به شما کمک می کنند.