چگونه محتوای محتوا در ایجاد ایجاد می شود

یک جریان ثابت محتوا که توانایی نگه داشتن شما و برند شما را در معرض دید عموم قرار داده است ، یک دارایی ارزشمند است. با این وجود ، روند ایجاد محتوای تازه ، خواننده گرا ، ۱۰۰٪ اصلی برای سیستم عامل های مختلف اجتماعی ، وقت و هزینه زیادی را می طلبد.

موفقیت آمیز محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی به بالاترین سطح تعهد و سازگاری نیاز دارد ، در حالی که شما به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک آگاه به بودجه ، وظیفه دارید که منابع خود را با عاقلانه مدیریت کنید و هزینه های خود را بدون ایجاد هیچ گونه کیفیت سازش محدود کنید.

این جایی است که آموزش محتوا به مرحله اجرا گذاشته می شود و به شما امکان می دهد محبوبیت اجتماعی و دید آنلاین خود را بدون شکسته شدن بانک افزایش دهید.

محتوای محتوا به عمل شناسایی ، جمع آوری ، سازماندهی و به اشتراک گذاری مطالب مربوط به حوزه خاصی از علاقه و مخاطبان خاص اشاره دارد.

شما ممکن است در حال تعجب باشید: چگونه این استراتژی می تواند به نفع تجارت من باشد؟ به حقیقت گفته می شود ، فواید متنوعی در رابطه با تمایل به محتوا وجود دارد. اول از همه ، این روش شما را قادر می سازد در وقت ، هزینه و انرژی صرفه جویی کنید که در غیر این صورت مجبور به سرمایه گذاری در ایجاد محتوا هستید. در مرحله دوم ، تقریباً فراوان مطالب پریمیوم پرتاب شده توسط منابع معتبر این امکان را به شما می دهد که بر اساس علایق و انتظارات مخاطبان خود ، بهترین قطعات را انتخاب کنید و همچنین با توجه به رسالت ، چشم انداز و اهداف خود. سوم اینکه ، محتوای محتوا یک عمل اجتماعی است با تعریف. بنابراین ، این می تواند یک روش پایدار و بسیار مؤثر برای ایجاد مشارکت های جدید با بازیکنان برجسته ای باشد که در صنعت شما فعالیت می کنند ، ایجاد مخاطبین جدید و تکیه بر نوع نوشتن است که می تواند به شما فرصتی برای دستیابی به بخش بیشتری از عموم دهد.

سرمایه گذاری

ایجاد محتوا در مقابل محتوای محتوا: کدام تاکتیک برای تجارت شما بهترین کار را می کند؟

مقاله ای که توسط Social Media Today منتشر شده است نشان می دهد که هر دو روش محتوا و ایجاد محتوا روشهای بسیار خوبی هستند که هر شرکتی می تواند برای پر کردن خط لوله محتوا از آن استفاده کند. اما هر دو فرآیند جوانب مثبت و منفی خود را دارند و باید به عنوان دو نیمه کل یکسان تلقی شوند. نه به عنوان دو استراتژی متفاوت برای دستیابی به یک جریان محتوا ثابت.

۴ مزایای آموزش محتوای

۱ ٫ راندمان مقرون به صرفه. هنگامی که در سطح انگشت خود محتوای قابل ویرایش و در سطح جهانی دارید ، می توانید به جای اینکه کارهای جدید را از ابتدا بسازید ، گزینه های دلخواه خود را انتخاب کنید.

۲ ٫ کارآیی در زمان. وقتی وقت زیادی برای ایجاد محتوای خود ندارید ، می توانید درخشان ترین ایده های معرفی شده توسط کارشناسان معتبر صنعت را تبلیغ کنید تا به فکر خوانندگان خود باشید تا فکر کنند که آنها هستند. دوباره منتظر دیدن در وبلاگ / وب سایت / حساب رسانه های اجتماعی خود هستید.

ایده

۳ ٫ شانس ایجاد و حفظ ارتباطات جدید. با مصرف محتوای وب سایت افراد دیگر ، توسعه مشارکتهای جدید بالقوه مثمر ثمر را که می تواند جسورانه ترین اهداف بازاریابی شما در آینده باشد ، تشویق می کنید.

۴ ٫ فرصتی برای کمک به خوانندگان شما برای کشف دیدگاه های مختلف در مورد موضوع خاص. مطالب محتوا به شما امکان می دهد واقعیت های جالب را از دیدگاه های مختلف معرفی کنید ، این امکان را به خوانندگان شما می دهد تا یک عقیده تحصیل شده در مورد یک موضوع خاص را تشکیل دهند.

از طرف دیگر ، تولید محتوا نیز از مزایای منصفانه ای برخوردار است ، از جمله موارد زیر.

۴ مزایای ایجاد محتوا


۱ ٫ فرصتی برای شنیدن صدای شما از طریق محتوای اصلی.
صدای شما ، اصالت ایده های شما و نحوه پیوند شما با خوانندگان و تشویق بازخورد آنها عناصر اصلی است که بیانگر منحصر به فرد بودن شما است. از طریق تولید محتوا می توانید فردیت خود را جشن بگیرید و اطمینان حاصل کنید که در معرض خطر غرق شدن در دریایی از کپی ریزها نیستید.

۲ ٫ توانایی نشان دادن مهارت ها و دانش خود ، ضمن تحکیم جایگاه شما در طاقچه خود. محتوای منحصر به فرد با تحقیق بسیار بالا به شما کمک می کند تا مانند یک متخصص صحبت کنید و مخاطبان خود را به عنوان یکی از آنها شناسایی کنید.

۳۳ ۳ احتمال پیشبرد ، چاپ و تبلیغ محتوای با کیفیت که به طور انحصاری در اختیار شما قرار می گیرد. کلمات. با ایجاد محتوای با کیفیت می توانید سطح نوردهی خود را تقویت کنید. اول از همه ، نوشتن در سطح جهانی بازدید کنندگان را تشویق می کند بارها و بارها در صفحه شما فرود بیایند. ثانیاً ، کیفیت برتر قطعات محتوای شما ممکن است سایر متصدیان را به نمایش گذاشتن شاهکارهای خود برانگیزد ، و این پیام را به طور ضمنی در مورد شغل خود گسترش می دهد.

۴ ۴ ارتباط عمیق تری با خوانندگان وفادارتر. آخر ، به طور کلی ، نه مهم ، به طور کلی صحبت با یک جریان محتوا ثابت بر اساس قطعات اصلی می تواند رابطه شما با خوانندگان شما را بهبود بخشد و وفاداری آنها را تقویت کند ، که شما را بعنوان یک فرد دیگر می بیند. از خالق الهام گرفته ، برخلاف متصدی صرف و بدون صدای خودش.

۵ نکاتی درباره نحوه ساده سازیify و بهینه سازی متن محتوای متن محتوای خود را بهینه سازی کنید

هر دو روش درمانی و ایجاد می توانند از اهداف بازاریابی روزمره شما پشتیبانی کنند و به شما امکان می دهد از رشد تجارت کوچک خود پشتیبانی کنید. نکته اصلی حفظ تعادل کامل بین درصد محتوای سرپرستی و محتوای اصلی است که در وب سایت خود منتشر می کنید. در مقاله ای که در SiteProNews منتشر شده است ، ما گامهای اصلی را که باید برای هدایت یک استراتژی مناسب برای تدوین محتوای سالم در جهت درست استفاده کند ، ذکر کرده ایم. در اینجا پنج نکته وجود دارد که شما باید برای محتوای تبلیغاتی مانند یک حرفه ای اعمال کنید.

۱ ٫ ویژگیهای مخاطبان خود را کشف کنید (از جمله منطقه مورد علاقه آن). چه نوع موضوعاتی باعث می شود خوانندگان شما تیک بزنند؟ برای ماندن در همان صفحه با خوانندگان خود ، چه نوع قطعات محتوا را باید واقعاً انتخاب کنید؟

۲ ٫ مطمئن شوید که تولید محتوا فقط بخشی از معما بازاریابی محتوای شما است. این روزها ، برای حفظ رقابت خود در هر صنعت ، باید بیش از یک متولی مشتاق باشید. مهارت های ساخت مطالب خود را کامل کنید و به همه دنیا اجازه دهید داستان بی نظیر شما را بشنوند.

بازاریابی محتوا

۳ ٫ به هر قطعه محتوا که می توانید آنرا انتخاب کنید ارزش اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که هر قطعه محتوا که در وب سایت / کانال رسانه های اجتماعی شما قرار دارد ، اثر خلاقانه شما را خسته می کند. به جای اینکه اطلاعات چسباندن اطلاعات را از منابع مختلف قدرت بالا کپی کنید ، حقایقی را که ارائه می دهید از طریق دیدگاه خودتان فیلتر کنید.

۴ – تحقیقات خود را انجام دهید. بهترین منابعی را پیدا کنید که بتواند مناسب ترین و جذاب ترین نوع نوشتن را برای استراتژی تصحیح محتوا به شما ارائه دهد.

۵ ٫ از ابزارهای صحیح استفاده کنید تا محتوای خود را به سطح بعدی برسانید. اکنون می توانید از مجموعه ای گسترده از ابزارهای درمانی رایگان و تقریباً رایگان مانند Curata ، Scoop.it ، Bundle بهترین استفاده را ببرید. ارسال و Storify ، طراحی شده برای کشف ، سازماندهی و به اشتراک گذاری مطالب مرتبط و جذاب که از منابع معتبر در دسترس هستند.

آفرینش و تدریس: بهترین استفاده از هر دو جهان

شما قطعات محتوایی هستید که از طریق کانالهای مختلف توزیع می کنید ، بنابراین در واقع پست های شما درباره شما و تجارت شما چه می گویند؟ علاوه بر این ، از مطالبی که برای انتشار در وب سایت ، وبلاگ و / یا سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود انتخاب می کنید ، چه نکاتی را باید انتظار داشته باشید؟ با توجه به مقاله ای که توسط Convince & Convert امضا شده است ، می توانید با نگاهی دقیق تر به نرخ تبدیل و نرخ کلیک ، میزان تأثیر محتوای اصلی در مقابل محتوای سرپرستی را اندازه گیری کنید.

اگر یک دقیقه به فکر کردن در مورد آن باشید ، این در واقع منطقی است: چشم اندازهای شما برای تبدیل شدن به مشتری خود حداقل به یک دلیل خوب نیاز دارند. در این حالت ، محتوای اصلی شما انگیزه اصلی است که آنها را به ایجاد خرید و تعامل با برند شما از طرق مختلف تحریک می کند (عضویت در خبرنامه خود ، ارائه بازخورد ، به اشتراک گذاری مطالب خود در وب سایت های شبکه های اجتماعی و غیره).

با این حال ، این محدوده ممکن است همیشه به نفع شما نباشد. یک فرایند آزمایشی و خطا بهترین راه برای ایجاد نسبت بهینه بین محتوای سرپرستی و اصلی است. به طور مرتب تلاشهای مربوط به ایجاد و ایجاد خود را اندازه گیری کنید و دریابید که در واقع چه نوع محتوا خوانندگان شما را ترغیب می کند به تماس های شما برای اقدام به مطلوب ترین روش پاسخ دهند.