کالیبراسیون سئو با اولویت بالا پس از ممیزی فنی کامل با شکوه

هنگامی که یک ممیزی فنی کامل سئو به پایان رسید ، به نظر می رسد که کل کار سئو در صفحه انجام شده است ، درست است؟ نه. واقعیت این است ، خیلی دور نیست. کار شما فقط برای جالب تر شدن است زیرا اکنون می توانید برای بازگرداندن < قدرت جستجوگرها .

در مورد خروجی جستجوگر ، می توانم آن را به عنوان کاربر عامل الگوریتم سئو که داده هایی را در اختیار Google قرار می دهد تا بفهمد کاربران از آنچه پیدا کرده اند و از طریق جستجو کلیک کرده اند خوشحال هستند. عناوین صحیح ، توضیحات متا ، متناسب بودن محتوا و تحقق شکاف می تواند تجربه کاربر جستجو را بسیار بهتر کند. با انجام این کار ، این سیگنالهای مناسب را برای موتورهای جستجو برای پاداش دادن به صفحاتی که جستجوی جستجوگر ارزشمند است ، می فرستد.

واقعیت این است ، لیست کالیبراسیون SEO طولانی است اما اجازه دهید لیست چک SEO با اولویت بالایی را برای شما فراهم کنم که می تواند برنده های بزرگی برای شما باشد. با تمرکز روی آنها ، این امر می تواند جهش های بزرگی از پیشرفت ها را برای شما به ارمغان آورد. اگر به موارد استفاده ما در زیر توجه کنید ، نتیجه عالی است!

۱٫ ادعای جستجوی عناوین و کپی های توضیحات متا را

کنید

ما درک می کنیم که CTR ( کلیک کنید-از طریق نرخ ) نه یک عامل رتبه بندی ، با این وجود برای درک اینکه آیا عناوین و توضیحات متا باعث می شوند کاربران روی صفحات شما کلیک کنند ، یک معیار ضروری است. به عبارت دیگر ، ربط عناوین و توضیحات متا به سؤالات جستجوی موارد اصلی است که می تواند فاجعه را هجی کند یا در حرکت به جلو حرکت کند. حتی اگر شما با بهترین کیفیت مطالب در آنجا هستید ، اگر کاربران روی جستجو روی صفحات شما کلیک نکنند ، بی فایده است.

چه پیشرفت هایی را می توانید انجام دهید؟

پله ها :

  • به کنسول جستجوی گوگل خود بروید & gt؛ Search Analytics Tab
  • نمایش داده شد ، گزینه هدف کشور و محدوده تاریخ را انتخاب کنید
  • داده های Impression را از بالاترین به پایین مرتب کنید و آن سطرها را با برداشت نسبتاً بالاتر و CTR های پایین برجسته کنید.

    پس از مشخص کردن آن دسته از نمایش داده شدگان با CTR های پایین و برداشت های بالا ، شروع به تهیه عنوان های بهتر و توضیحات متا در آن صفحه های خاص با استفاده از نمایش داده شدگان از لیست خود کنید.

    نکات طرفدار: آن سؤالات را در عناوین خود وارد کنید (اگر منطقی باشد) با توضیحات فراخوانی فراخوانی به عمل.

    ۲٫ آن کلیک های کوتاه و کلیک های طولانی را یادآوری کنید (زمان زندگی را فراموش کنید؟)

    از نظر فنی ، هنگامی که کارهای خانه خود را بر روی مورد شماره ۱ انجام داده اید (بهبود عناوین و توضیحات متا) ، وزن کار شما به درک نحوه بازدید بازدید کنندگان شما از مطالب شما قبل از بازگشت دوباره برای جستجو می رسد. به زمان سکونت سایت خود توجه کنید!

    بگذارید ابتدا برخی اصطلاحات را به خاطر بیاوریم.

    زمان خوابیدن یک سیگنال مهمی است که باید به آن توجه کرده و نگران باشید. این میزان واقعی زمانی است که کاربر قبل از بازگشت دوباره به جستجوی سایت ، در سایت شما می پردازد. Dwayne Forrester از بینگ (اکنون VP عملیات ارگانیک در Bruce Clay Inc.) اولین بار کلمه “زمان ساکن” را ابداع کرد وقتی که درباره نحوه ساخت محتوای با کیفیت .

    کلیک کوتاه هنگامی اتفاق می افتد که کاربر محتوای شما را از طریق جستجو پیدا کرد اما بلافاصله دوباره به جستجو بازگشت. این بدان معنی است که محتوای شما در حال مکیدن است!

    • تمرکز خود را روی هدف جستجو کنید و عناوین و توضیحات متا را در اطراف آن جستجو کنید. اگر بین یک جستجوی جستجو و عنوان صفحه و توضیحات متا وجود داشته باشد ، به احتمال زیاد می توانید کلیک مورد نیاز خود را بدست آورید.
    • اطمینان حاصل کنید که یک بار جستجوگرها روی URL های شما از جستجو ، محتوای بهتری تولید کنند که مطابق با “قول” عناوین و توضیحات متا باشد. ممکن است بخواهید از گزارش جستجوی جستجوی گوگل Adwords برای تهیه محتوای بهتر مطالب .
    • اصل نمره کیفیت را در گوگل Adwords اعمال کنید.

    بگذارید یک امتیاز ۱: ۱ از امتیاز کیفیت Adwords با نمره سئو داشته باشیم.

    Adwords: AD مورد انتظار CTR

    سئو: عنوان و توضیحات متا.

    برای نسخه های بهتر هدف بگیرید. نویسنده خوبی باشید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید ، یکی از آنها را استخدام کنید.

    استخدام

    Adwords: نشانی اینترنتی نمایش داده شده

    سئو: دامنه مارک دار (حداقل سعی کنید یکی باشد)

    ساخت مارک در اینجا اهمیت دارد. فراخوان URL دامنه شما برای جستجوگرها قابل توجه است. هر چقدر به عنوان یک برند مشهور تر باشید ، یادآوری مارک بهتر می شود. و بله ، درج واژگان مبتنی بر پرس و جو در URL شما نیز مهم است.

    Adwords: کیفیت صفحه فرود

    سئو: ارتباط با محتوا و تجربه کاربر در صفحات شما

    ما در درجه اول درمورد ارتباط محتوای شما با عنوان و توضیحات متا و تجربه بهتر کاربر در صفحات خود از قبیل داشتن ساختار ناوبری واضح و سازگاری با چند دستگاه (پاسخگو یا تطبیقی) صحبت می کنیم. محتوای شما همچنین باید با مخاطبان صحیح مطابق با اهداف جستجوی آنها متصل شود. علاوه بر این ، سرعت بارگذاری صفحه همچنین به تجربه بهتر کاربر کمک می کند.

    • مقالات مرتبط را پیشنهاد دهید و مشارکت کاربر را بهبود بخشید

    مقالاتی را به محتوای صفحه مورد نظر کاربران ارائه دهید. همچنین می توانید از صفحه بندی یا تکنیک پیمایش نامحدود استفاده کنید تا مدت طولانی تری برای آنها باقی بماند. اگر از CMS متداول مانند وردپرس استفاده می کنید ، پلاگین های زیادی برای محتوای مرتبط وجود دارد که می توانید مانند Sumome از آنها استفاده کنید. همچنین می توانید کاربران خود را تشویق کنید که از طریق جعبه نظر خود درگیر شوند یا می توانید ادغام شویدکلیپ های ویدیویی خوب مربوط به مطالبی که برای تماشای آنها مصرف می کند.

    در پایان روز ، فقط اطمینان حاصل کنید که کاربران شما در سایت شما طولانی تر بمانند و زمان سکونت خود را بهبود بخشید.

    ۳٫ با استفاده از صفحه اصلی خود ساختار پیوند داخلی با تأثیر بالا را اجرا کنید

    داشتن یک ساختار لینک بهتر داخلی شبیه به داشتن یک جریان اطلاعات مناسب است زیرا هر پیوند ارزش کلی هر صفحه را بهبود می بخشد. در بیشتر اوقات ، این کار در ابتدای برنامه ریزی معماری اطلاعات و یا نقشه سایت مورد توجه قرار می گیرد. اما در بعضی مواقع ، پس از انجام ساختار پیوند ، ما آن را به راحتی فراموش می کنیم و کارهای دیگر SEO را انجام می دهیم. این طور نیست.

    برنامه ریزی

    با این روش ، بازدید کنندگان شما (انسان و ربات) به دلیل ارتباط و طبقه بندی ، اهمیت محتوای شما را می فهمند. اهمیت این امر آشکارتر می شود ، مجبور به استناد به مقاله هایی برای تأیید صحت امتیازات خود هستید

    ۵٫ کالیبراسیون کلمات اولیه خود را تنظیم کنید تا با کلمات کلیدی در حال تبدیل شما مطابقت داشته باشد

    ساده تر است اگر می توانید از کنسول جستجوی گوگل و جستجوی جستجوهایی را که ترافیک یا تبدیل مورد نیاز شما را تحویل می دهد ، بکشید. اگر کانالهای پولی مانند گوگل Adwords را نیز اجرا می کنید ، آن را اجرا می کنداین یک درمان برای یافتن آن دسته از میوه های کم آویز (کلمات کلیدی) است که در حال حاضر تبدیل های مورد نیاز شما از جمله ترافیک ، ثبت نام ، خرید محصول ، استعلام تلفنی و غیره را به شما منتقل می کنند.

    میوه ها

    سایر کالیبراسیون های سئو که تاکنون انجام داده اید و فکر می کنید بسیار با ارزش هستند که به موفقیت شما کمک کرده اند؟ برای اشتراک گذاری آنها با ما می توانید از بخش نظرات زیر استفاده کنید. من با کمال میل از آن قدردانی می کنم