جستجوی جهانی گوگل: ۳ قدم برای ایستادگی از جمعیت باید انجام دهید

حال تصور کنیم که این یک لیست نتایج موتور جستجو است و هر یک از گلف ها یک ورودی را نشان می دهد. حتی اگر در مقام اول نباشد ، من شرط می بندم که همه چشم ها به رنگ سفید است.

این جادوی جستجوی جهانی Google است ، جایی که نتایج ارگانیک سنتی با نوشته های جستجوی تخصصی مانند فیلم ها یا تصاویر مخلوط می شود و باعث می شود SERP ها مانند یک روز آفتابی شاد به نظر برسند.

این سیستم با کاوش در انواع مختلف محتوا ، این امکان را به شما می دهد تا در موتور جستجو دید بیشتری کسب کنید. برای ایستادن از جمع ، مانند گلف سفید ما اینجا ، باید روی سه مرحله اصلی تمرکز کنید:

۱ types انواع نتیجه مورد نظر خود را انتخاب کنید
۲ the محتوای تازه ایجاد شده را بهینه کنید
۳ ٫ رتبه بندی جستجوی جهانی خود را نظارت کنید

انواع نتیجه مورد نظر خود را انتخاب کنید

یک مطالعه Searchmetrics که در سال ۲۰۱۱ انجام شد ، نشان می دهد که بیشتر نتایج به دست آمده به عنوان ورودی های جهانی از جستجوی تخصصی فیلم ها و تصاویر حاصل می شود.

اینها همچنین در نتیجه نتایج اثبات شده است که دارای بیشترین تأثیر بصری در جستجوگرها هستند. از آنجا که افراد به احتمال زیاد روی یک تصویر کوچک ویدیویی یا تصویری کلیک می کنند تا بر روی URL ، شما مطمئنا می توانید با ایجاد ارائه های ویدئویی و آموزش های مربوط به محصولات و خدمات خود ، بر روی کلیک بر روی ویدیوی خود کلیک کنید و از تصاویر مبتکرانه در صفحات وب خود استفاده کنید.

اما از سایر نتایج نباید غفلت کرد ، به خصوص اگر با مشخصات تجاری شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر شما در حال فروش وسایل گلف هستید ، ایده خوبی است که بتوانید نتایج جستجوی خرید را نیز هدف قرار دهید.

 

  • فیلم
  •  

  • تصویر
  •  

  • محلی
  •  

  • اخبار
  •  

  • خرید
  •  

  • کتابها
  • توجه: پیوند مربوط به هر نوع نتیجه بالا ، شما را به عنوان مثال جستجوی جهانی در Google.com می برد .

    محتوای تازه ای را که ایجاد می کنید بهینه سازی کنید

    ایجاد محتوای جدید و متنوع فقط نیمی از کار انجام شده را بدست می آورد. مرحله بعدی تهیه آن برای موتورهای جستجو است.

    عوامل بهینه سازی جستجوی جهانی مشابه مواردی است که هنگام بهینه سازی محتوا برای جستجوی وب استفاده می شود.

    تکنیک های شما باید شامل موارد زیر باشد:

       

    • بهینه سازی کلمه کلیدی در صفحه
    •  

    • خطوط مرجع
       
    • سهام اجتماعی

    در اینجا یکی از فیلم های مت کاتس توضیح داده شده است که چگونه عوامل بهینه سازی سنتی بر نتایج ویدیوی جهانی تأثیر می گذارند:

    وقتی محتوای بهینه شده جدید آماده شد ، وقت آن است که آن را در کانال های مختلف مانند وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های اشتراک گذاری ویدیو منتشر و تبلیغ کنید. این به شما کمک می کند تا محتوای جدید در دسترس مخاطبان بزرگتری قرار بگیرید.

    رتبه بندی جستجوی جهانی خود را نظارت کنید

    اکنون که دیده اید کجا باید تلاشهای بهینه سازی خود را متمرکز کنید ، وقت آن است که به نتایج بنگریم.

    در زیر ، من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید با رتبه بندی وب پیشرفته ، نتایج رتبه بندی جستجوی جهانی Google را ردیابی کنید. بیایید به عنوان مثال کلمه کلیدی “ golf tee ” و موتور جستجوی Google Canada را یاد بگیریم.

    جستجوی سریع در مرورگر ، نتیجه تصویر را در موقعیت سوم نشان می دهد.

     

  • موتور جستجوی Google Universal خود را انتخاب کنید
  • شما می توانید این کار را از طریق پروژه -> موتورهای جستجو انجام دهید. فقط بر روی دکمه [افزودن] کلیک کنید و اولین گزینه موجود – [اضافه کردن موتورهای جستجو] را انتخاب کنید. در اینجا ، Google Universal را در جعبه فیلتر تایپ کنید و موتور جستجو در لیست ظاهر شود.

    برای هدف قرار دادن یک کشور خاص ، باید روی [مشاهده بیشتر کشورها] کلیک کنید ، و سپس موتور جستجوی مرتبط (در این مورد Google Canada) را انتخاب کنید.

     

  • نوع نتیجه ای را که می خواهید نمایش دهید انتخاب کنید
  • برای ردیابی فقط نتایج خاص جهانی ، باید روی موتور جستجوی مورد نظر خود در پروژه کلیک راست کرده و [Properties] را انتخاب کنید. کلیه نتایج جهانی در دسترس برای ردیابی در برنامه ، در شبکه [انواع نتیجه] ، به شرح زیر ذکر شده است:

     

  • روند پیگیری رتبه را شروع کنید
  • برای انجام این کار ، بر روی دکمه سبز [بروزرسانی] ، از گوشه سمت چپ پنجره برنامه کلیک کنید.

    اگر می خواهید به روزرسانی رتبه بندی به صورت خودکار اجرا شود ، می توانید یک کار برنامه ریزی شده را در AWR ایجاد کنید. این باید داده های رتبه بندی را با فرکانس مورد نظر خود جمع کند.

    برنامه ریزی

       

    1. نتایج را در گزارش رتبه بندی مشاهده کنید

    پس از اتمام به روزرسانی ، می توانید نتایج رتبه بندی جهانی جهانی را در یکی از گزارش های AWR مشاهده کنید. به عنوان مثال ، اجازه دهید رتبه بندی ها را انتخاب کنیم -> رتبه بندی وب سایت و نمای [مقایسه تاریخ] را انتخاب کنید.

    برای نمایش ستون Result Type ، بر روی دکمه [Select Columns] ، کنار ستون [وب سایت] کلیک کنید و کادر مربوطه را علامت بزنید.

    نتیجه تصویر ما در موقعیت سوم در Google Canada است:

    با تغییر نگاه امروز SERP ها ، و متعاقباً رفتار جستجوگرها ، گوگل تنوع محتوا را از “خوب برای داشتن” به “ضروری” تبدیل کرد.

    بنابراین به جرات می توانید چالش های جدیدی را در استراتژی بهینه سازی موتور جستجو بررسی کنید و محتوای تازه خود را در هر کانال ممکن برای بازاریابی در دسترس قرار دهید.

    من مطمئن هستم که در مورد جستجوی جهانی Google و چگونگی استفاده بیشتر از هر نوع جستجوی تخصصی ، چیزهای دیگری برای گفتن دارید. در بخش نظرات زیر نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

    اعتبار عکس: استیون دپولو