گزارش گوگل Organic CTR – گزارش ۲۰۱۴

جدول /

این پست در ابتدا به عنوان کتاب الکترونیکی در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. از آنجا که اطلاعات شروع به از دست دادن حرکت می کنند و آمارهای CTR تازه تر منتشر شده است ، ما تصمیم گرفتیم گزارش تجزیه و تحلیل را در اینجا به صورت رایگان منتشر کنیم.

اگر اصلاً در ما هیچ ارزشی پیدا کردید که آن را به عنوان یک مقاله مستقل مطرح کنید – لطفاً با انداختن یک نظر سریع یا با دادن این پست به ما اطلاع دهید. متشکرم.

سوالی درباره چگونگی پیشرفت نرخ کلیک ارگانیک با بهبود نتایج جستجوی گوگل در حدود یک دهه پیش و هنوز بی پاسخ مانده است.

ده سال پیش ، هنگامی که فقط ۱۰ پیوند آبی نشان داده شد ، بیشتر به الگوی خواندن” F “ برای توضیح ترجیح کاربران برای اولین لیست ها در نتایج جستجو. امروزه Google SERP ها را با ده ها عنصر منحرف کننده مانند تصاویر ، فیلم ، اخبار ، چرخ فلک ، موجودات و غیره مخلوط می کند. این یکی از دلایلی است که باعث می شود در سال ۲۰۱۴ پیش بینی اینکه چه چیزی چشم خواننده را در صفحه نتایج جستجو جلب می کند ، غیرممکن باشد.

در این مطالعه ما بررسی کردیم که چگونه انواع مختلف نتایج جستجو بر رفتار کاربران تأثیر می گذارد و قصد کاربر در تعیین توزیع کلیک چه نقشی دارد.

این تحقیق براساس داده های جمع آوری شده از ابزار وب Google Webmaster برای ماه ژوئیه ۲۰۱۴ است. ما در کل ۴۶۵،۰۰۰ کلمه کلیدی در ۵۰۰۰ وب سایت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ایم.

  1. تکامل نتایج جستجوی گوگل >
  2. چه تأثیراتی بر CTR دارد؟
  3. مطالعات قبلی CTR
  4. روش کار ما
  5. مطالعه CTR
  6. گوگل CTR History
  7. واژه نامه اصطلاحات
  8. تشکرها

موبایل

داده CTR ارگانیک تازه ماهانه منتشر می کنیم.
دسترسی به داده های کامل CTR . این برنامه رایگان است.

۱٫ تکامل نتایج جستجوی گوگل

در سال ۱۹۹۸ ، گوگل با یک رویکرد بسیار ساده نسبت به نتایج جستجو شروع کرد: ده پیوند آبی.

از آنجا که بیشتر ما از چپ به راست و از بالا به پایین می خوانیم ، آیا می توان درک کرد که این طرح مینیمالیستی منجر به CTR بسیار بالایی برای اولین نتایج جستجوی ارگانیک شده است.

در قسمت دوم سال ۲۰۰۰ ، اولین تبلیغات ظاهر شد. در آن زمان تبلیغات در سمت راست نتایج جستجوی ارگانیک قرار می گرفتند و به وضوح با پس زمینه زرد مشخص می شدند.

سپس ، در سال ۲۰۰۷ ، گوگل جستجوی جهانی را معرفی کرد ، که شامل تمام داده های جدیدی است که Google در طی ۵ سال اخیر در حال خزیدن است: اخبار ، فیلم ها ، کتاب ها ، محصولات ، قیمت سهام ، وبلاگ ها ، هوا ، پرواز ، نمرات ورزشی و ثبت اختراعات

ورزش

امروزه ، گوگل حتی تلاش می کند تا به جای لیست کردن سایت هایی که ممکن است به سوالات ما پاسخ دهند ، مستقیماً جوابها را در SERP ها ارائه دهد.

از آنجا که میلیون ها سایت برای جذب مشتریان بالقوه به گوگل وابسته هستند ، تأثیر بالقوه این تغییرات در تجارت آنلاین ، به طور کلی ، بسیار زیاد است.

۲٫ چه تأثیراتی بر CTR دارد؟

کلیک ارگانیک از طریق نرخ ، یکی از بهترین معیارهای سنجش عملکرد مشاغل آنلاین در SERP ها و نشان دادن رفتار جستجوی کاربران است.

علاوه بر ترفندهای مشهور که بازاریابان می توانند CTR ارگانیک را تحت تأثیر قرار دهند (عناوین ، توضیحات متا ، قطعه ها ، تماس با اقدام و غیره) ، امروزه چندین عنصر دیگر ، خارج از کنترل بازار وجود دارد. CTR آلی را تغییر دهید.

در این مطالعه ، ما می خواهیم به برخی از این عوامل و تأثیر آنها بر CTR ارگانیک بپردازیم تا داده های واقعی را در اختیار بازاریاب ها قرار دهند تا پیش بینی های خود را بر اساس آن انجام دهند.

۲٫۱٫ نتایج همیشگی گوگل

به غیر از تغییرات مداوم در UI گوگل ، نتایج جستجو به طرز پیچیده ای به طرز چشمگیری تغییر می کند. از آنجا که امروزه کاربران دیگر از “کلمات کلیدی” برای جستجوی استفاده نمی کنند ، اما آنها وارد سؤال ها و سؤالات پیچیده ای می شوند ، Google نیز مجبور شد تا جایی که در واقع سعی می کند به جای پاسخ فقط به نتیجه برسد ، تکامل یابد.

گوگل در حال تلاش برای پاسخگویی به سؤالات مبتنی بر هدف کاربران ، پاسخهای غنی تر و مرتبط تر را ارائه می دهد:

  • نمودار دانش “نتایج فوری” برای افراد ، مکانها و چیزها.
  • لیست محصولات / خرید برای خرید سیگنال.
  • نتایج فرهنگ لغت برای نمایش داده شد “مبتنی بر تعریف”

با این وجود ، روند نزولی این است که ، در نتیجه ، تعداد زیادی از این نمایش داده ها دیگر نیازی به کلیک ندارند. یکی از اهداف ما در این مطالعه کشف دامنه فعلی چنین جستجوهای متروک بود.

۲٫۲٫ تبلیغات

ما می دانیم که با هر پرس و جو جستجو ، سهم مناسبی از کلیک به نتایج حمایت شده اختصاص می یابد ، اما همه تبلیغات برابر نیستند.

با گذشت بیش از یک دهه از راه اندازی گوگل AdWords ، لیست های پرداخت شده نیز تکامل یافته اند ، اکنون در قسمت های بالایی ، پایین یا سمت راست لیست های ارگانیک نمایش داده می شوند.

آیا ظاهر هر نوع لیست پرداخت شده بر رفتار کلیک ارگانیک کاربران تأثیر دارد؟ این همچنین چیزی است که ما می خواهیم با این مطالعه به آن پی ببریم.

۲٫۳٫ قصد کاربر

از آنجا که در قلب هر جستجوی Google یک نیاز است ، محتوائی که با کلیک در نتایج جستجو می تواند به دست آورد ، آن کسی است که در رفع آن نیاز خاص موفق می شود.

به این معنی که اولویت کاربر برای یک لیست جستجوی یا فهرست دیگر ، به میزان جستجو بستگی دارد:

نمایش داده شدگان جستجو (جایی که باید بروید)

هدف در اینجا رسیدن به یک سایت خاص است.

نمایش داده شدگان جستجو حدود ۱۰٪ از نمایش داده شدگان وب است ، دلیل این نوع نمایش داده شدگان این است که استفاده از نوار جستجو راحت تر از تایپ URL یا وقتی کاربر به سادگی وب سایت خود را نمی شناسد راحت تر است. در جستجوی

برای این نوع جستجوها ، جواب “درست” معمولاً بی نظیر است و در بین اولین نتایج جستجو درج شده است.

نمایش داده شد اطلاعات (آنچه شما باید بدانید)

هدف در اینجا کسب اطلاعاتی است که فرض می شود در یک یا چند صفحه وب وجود داشته باشد.

ایننوع نمایش داده شد اکثر جستجوهای وب (۸۰٪) را تشکیل می دهد ، به طور معمول مقالات ، فروم ، وبلاگ ها و دایرکتوری های مخصوص موضوع که توسط جویندگان اطلاعات جستجو می شود.

نمایش داده شد معاملات (آنچه شما باید انجام دهید)

هدف در اینجا انجام فعالیتی با واسطه وب است.

خرید آنلاین ، فرم ها ، ثبت نام ، بارگیری یا هر زمان که کاربر برای تعامل با یک صفحه نیاز داشته باشد ، نمایش داده شدگان جستجوی معاملات (حدود ۱۰٪ از نمایش داده های وب).

اما کاربران چقدر مایل هستند بسته به هدف جستجوی خود ، به دنبال وب سایت مناسب در بین کلیه نتایج جستجو باشند؟ یا بیان درخواست جستجوی آنها برای یک هدف خاص ، چقدر مفصل است؟ و چگونه این موضوع در ارتباط نتایج به دست آمده و در نهایت در CTR ارگانیک تأثیر دارد؟

اینها سؤالاتی است که می خواهیم با این مطالعه پاسخ آنها را بیابیم.

۲٫۴٫ دستگاه کاربر

ویژگی های رفتار کاربران در دستگاه های تلفن همراه ناگزیر مطرح می شود و بر عادات جستجوی تلفن همراه کاربران نیز تأثیر می گذارد. ما گمان کردیم که این امر به یک الگوی مختلف CTR ارگانیک در صفحات نتایج جستجوی تلفن همراه تبدیل شود.

این فرضیه توسط تعدادی از ارقام قبلاً مورد بررسی قرار گرفت:

  • مطابق Google ، کاربران طی فرآیند خرید مرتباً به جستجوی موبایل می پردازند – ۷۴٪ درصد با استفاده از موتور جستجو به جستجوی تلفن همراه می پردازند ، در حالی که ۴۸٪ تحقیقات را در موتورهای جستجو آغاز کردند.
  • احساس اضطراری نیز برای قصد خرید تلفن همراه تعریف شده است -٪ ۵٪ مصرف کنندگان از تلفن همراه برای تحقیق می خواهند ظرف یک ساعت اقدام به خرید کنند ، ۸۳٪ مایل به خرید در طی یک روز هستند.
  • کاربران تلفن های هوشمند معمولاً هنگام حرکت از دستگاه خود استفاده می کنند (طبق٪ ۶۸ مطابق مسیر xAdtelemetrics Mobile to Buy Study ) ، این خودرو محبوب ترین در محل حرکت برای جستجوی موبایل است.
  • نزدیکی مکان برای جستجوگرهای تلفن همراه نیز مهم است – ۶۹٪ از کاربران انتظار کسب و کار را دارند. تا در فاصله ۵ مایل یا کمتر از موقعیت مکانی آنها قرار بگیرند.

ما همچنین می خواستیم تاثیری را که رابط کاربر جستجوی تلفن همراه بر CTR ارگانیک می گذارد ، مشاهده کنیم ، در حالی که موارد جستجوی کمتری در بالای دستگاه در دستگاه های تلفن همراه نشان داده شده است.

داده CTR ارگانیک تازه ماهانه منتشر می کنیم.
دسترسی به داده های کامل CTR . این برنامه رایگان است.

۳٫ مطالعات CTR قبلی

اولین شانس واقعی که بازاریابان جستجو باید نرخ کلیک از طریق نتایج جستجوی ارگانیک را بررسی کنند ، پس از AOL 20 میلیون پرس و جو جستجو منتشر کرد توسط بیش از نیم میلیون کاربر در سال ۲۰۰۶ ساخته شده است.

تعدادی از مطالعات پس از آن از جمله Enquiro (هم اکنون میانجی گری) است. مطالعات اخیر در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ توسط Slingshot و Catalyst انجام شده است.

در اینجا مقایسه ای از کلیک بر روی نرخ کلیک برای هر مطالعه وجود دارد:

همچنین برای مقایسه مهم است نحوه تعریف CTR برای سه مطالعه دیگر که قبلاً انجام شده است:

  • Optify CTR را “درصد کاربرانی که روی هر موقعیت مکانی کلیک می کنند ، تعریف می کند ، با توجه به اینکه کاربر روی ۲۰ رتبه برتر ارگانیک کلیک می کند”. مطالعه آنها این فرض را ایجاد می کند که همه جستجوها به ۲۰ کلیک ارگانیک برتر منجر می شوند.
  • در مطالعه سئو Slingshot ، CTR به عنوان “کل بازدیدها (از طریق گوگل Analytics) تقسیم شده توسط کل جستجوها (از طریق کلید واژه گوگل AdWords ابزار) برای یک کلمه کلیدی معین در یک دوره پایدار “.
  • برای مطالعه کاتالیزور ، CTR به عنوان “درصد برداشتهایی که منجر به کلیک برای یک وب سایت (از طریق گوگل Webmaster Tools) شد” است.

مطالعه حاضر داده های CTR را از گوگل Webmaster Tools بازیابی می کند ، بنابراین مقایسه آن با مطالعه Catalyst دقیق ترین خواهد بود.

داده CTR ارگانیک تازه ماهانه منتشر می کنیم.
دسترسی به داده های کامل CTR . این برنامه رایگان است.

۴٫ روش شناسی ما

در اینجا که می خواهید همان تجزیه و تحلیل مشابه را برای وب سایت های خود انجام دهید ، نحوه دریافت این داده ها آمده است:

۴٫۱٫ داده های جستجوی متوسط ​​را از GWT بارگیری کنید

داده های اولیه از GWT با فیلتر پیش فرض به دست آمد: وب. این شامل تنها ترافیکی است که از دستگاههای غیر همراه وارد می شود. مجموعه داده های متوسط ​​ما فقط شامل کلمات کلیدی است که حداقل ۵۰ برداشت در ماه دارند.

سپس این فیلتر را به فیلتر موبایل تغییر دادیم و مجدداً جدول را بارگیری کردیم تا داده های تلفن همراه دریافت کنیم.

میانگین ستون موقعیت به طور متوسط ​​کلیه موقعیت های رتبه بندی را نشان می دهد که این کلمه کلیدی در آن ظاهر شده است. از این داده ها برای ساخت میانگین نمودار استفاده شده است.

هنگامی که بر روی یک کلمه کلیدی در جدول جستجوی جستجو کلیک می کنید ، به گزارشی به نام Query Details می روید. این گزارش CTR را برای هر موقعیت رتبه بندی دقیق ارائه می دهد.

به عنوان مثال ما در اینجا می بینیم که برای همه جستجوها وقتی این کلمه کلیدی در رتبه اول قرار گرفت ، CTR 56٪ بود. به این دلیل است که ۲،۹۴۷ نفر به جستجوی آن پرداختند (برداشت ها) اما فقط ۱۶۴۴ نفر بر روی آن کلیک کردند (کلیک می کند).

این کار برای اطمینان از دستیابی به نتایج دقیق برای CTR انجام شده است. ما همچنین فقط آن دسته از کلمات کلیدی را شامل می شدیم که حداقل ۱۰ برداشت برای هر موقعیتی که در آن ظاهر شده بودند داشته باشند

۴٫۴٫ دسته بندی سؤالات بر اساس نام تجاری ، قصد جستجو و تعداد کلمات

ما می خواستیم ببینیم که چگونهCTR برای افرادی که به دنبال کلمات کلیدی مارک دار هستند تغییر می کند. بیشتر مارک ها برای کلمات کلیدی برند خود رتبه اول را کسب می کنند و اعتقاد بر این است که افراد تمایل دارند روی اولین نتیجه کلیک کنند.

برای این مطالعه ما جستجوهای مارک را بعنوان جستجوهایی تعریف کردیم که حاوی کل نام دامنه وب سایت در پرس و جو است ، با حذف همه فضاها و خط های مختلف.

همین مسئله هنگامی اتفاق می افتد که افراد یک جستجوی جستجو را در سؤال خود قرار دهند. اعتقاد بر این است که افراد هنگامی که علاقه دارند چیزی بخرند برخلاف اینکه به دنبال چیزی یا مقایسه چیزهای مختلف باشند ، متفاوت عمل می کنند.

چگونه می توان این موضوع را تشخیص داد؟ ما در جستجوی کلمات به دنبال کلمات خاصی می شویم و سعی می کنیم حدس بزنیم که هدف آن جستجو چیست.

سه نوع هدف جستجو در این مطالعه وجود دارد:

اطلاع رسانی

این شامل جستجوهایی است که شامل کلماتی مانند: چه ، چه زمانی ، کجا ، چگونه ، چه کسی ، رستوران ، هتل ، پرواز ، تعریف ، تعریف ، بررسی ، اخبار ، هوا ، زمان ، تلفن است.

تجاری

این شامل جستجوهایی است که شامل کلماتی مانند: خرید ، خرید ، سفارش ، خرید ، کوپن ، ارزان ، ارزان ترین ، گران قیمت ، قیمت گذاری است.

قیمت

مکان

این شامل جستجوهایی است که شامل کلماتی از قبیل: نزدیک ، در نزدیکی ، از ، جهت ، چه مدت ، چقدر از فاصله ، سرعت ، ایستگاه قطار ، فرودگاه ، کشتی ، مسیر ، بزرگراه ، عوارض ، بلیط هواپیما ، پرواز ، نقشه ، راهنمایی های رانندگی

ما همچنین نمایش داده های دم بلند (بیش از یک کلمه) را بطور جداگانه ردیابی کرده ایم تا ببینیم که آیا این CTR را تحت تأثیر قرار می دهد یا خیر.

۴٫۵٫ دریابید که SERP شامل تبلیغات است

ما کل مجموعه کلمات کلیدی را از گوگل Webmaster Tools با مواردی که برای هر مشتری در سایت ما ردیابی می کنیم ، مطابقت دادیم. به این ترتیب ما می توانیم درباره ویژگی های موجود در SERP اطلاعات بیشتری کسب کنیم ، از جمله اینکه آیا تبلیغات ، تعداد تبلیغات و موقعیت آنها وجود دارد ، و اگر ویژگی های جهانی در نتایج جستجو گنجانده شده است.

۴٫۶٫ نمودارهایی را برای تجزیه و تحلیل داده ها آسانتر ایجاد کنید

ما ابتدا از Excel برای نمایش این داده ها در نمودارها استفاده کردیم اما در پایان به نتیجه رسیدیم که یک ابزار خانه را ایجاد کردیم زیرا متوجه شدیم که جالب است ببینیم CTR به مرور زمان چگونه تغییر می کند.

فرضیات و محدودیت ها

این روزها ، با وجود “ارائه نشدن” تقریبا ۱۰۰٪ ، تقریباً غیرممکن است که تعداد افراد به جستجوی یک کلمه کلیدی خاص به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. در این مطالعه فرضیه راسخ داریم که داده های جمع آوری شده از GWT با روش فوق درست است.

مجموعه داده های نمونه ای که از GWT استخراج شده است متعلق به مشتریان ما است. مشاغل آنها گرچه متغیر است اما ممکن است متعلق به صنایع خاصی باشد که متفاوت از صنعتی است که شما در آن قرار دارید. بنابراین نتایج ممکن است برای هر تجارت یکسان نباشد.

این مطالعه CTR را که برای یک بازه زمانی خاص (در ماه ژوئیه ۲۰۱۴) مشاهده شده است ، اندازه گیری می کند. این بدان معنی است که ما نمی توانیم پیش بینی کنیم که چگونه CTR برای کلمات کلیدی که حجم بیشتری در دوره های مختلف سال دارند تغییر می کند.

داده CTR ارگانیک تازه ماهانه منتشر می کنیم.
دسترسی به داده های کامل CTR . این برنامه رایگان است.

۵٫ مطالعه CTR

این نمودار مرجع برای نرخ کلیک (CTR) جستجوهای ارگانیک دسک تاپ در Google برای ژوئیه سال ۲۰۱۴ است.

Tاز این رو ، اعداد به عنوان یادآوری مفیدی برای اهمیت رتبه بندی های ارگانیک ، و تأیید اهمیت چند موقعیت برتر در گوگل است. اگرچه اولین نقطه هنوز هم برای CTR با ارزش است ، اما به نظر می رسد که کمتر شده است. حدس می زنم که بخشی از دلیل این امر این است که افزایش استفاده از تبلیغات ، نتایج جستجوی جهانی و مقایسه شخصی و نتایج خرید Google باعث برجسته شدن شکاف برتر شده است.

گراهام چارلتون – Econsultancy

اگر از خود سؤال کنید ۲۳٫۰۸٪ دیگر از کلیکها در کجا قرار دارند ، در اینجا سناریوهای ممکن وجود دارد:

  • ممکن است برخی از افراد آگهی های نمایش داده شده در بالای نتایج ارگانیک را مرتبط تر بدانند
  • ممکن است برخی از افراد در ۱۰ نتیجه اول آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا نکنند ، بنابراین در عوض روی نتایج صفحه دوم یا سوم کلیک می کنند.
  • برخی دیگر ممکن است آنچه را که می یابند پیدا نکنند. به طور کلی ، بنابراین آنها جستجو را اضافه می کنند و کلمات بیشتری را برای جستجوی واضح تر نشان می دهند.
  • با ارائه Google بیشتر و سریعتر جوابهای فوری ، ممکن است افراد به خوبی بتوانند جواب آنچه را که در نتایج جستجوی نمایش داده شده هستند می یابند ، بنابراین نیازی نیست که آنها بتوانند روی هر یک از نتایج
  • کلیک کنند >

۵٫۱٫ دسک تاپ در مقابل موبایل

ترافیک تلفن همراه روز به روز بزرگتر و بزرگتر می شود. در اینجا می توانیم CTR را برای جستجوهایی که از دستگاههای تلفن همراه در مقایسه با جستجوهای دستگاههای رومیزی مشاهده می شود ، مشاهده کنیم. با توجه به این واقعیت که شما می توانید کمتر از رتبه های بالاتر از برابر بر روی موبایل مشاهده کنید ، مردم تصور می کنند که CTR برای اولین نتایج در دستگاه های تلفن همراه بالاتر خواهد بود. بیایید ببینیم که آیا این مورد است:

۱۰۲۴x416.png “alt =” “/>

نه تنها CTR در صفحه اول کمی پایین است ، بلکه CTR برای جستجوی تلفن همراه در واقع در صفحه ۲ و ۳ بالا می رود ، که برخلاف آنچه که از جستجوهای موبایل انتظار داشتیم و می دیدیم نیست.

انتظار داشتم موبایل خیلی سریعتر از دسک تاپ رها شود. به نظر می رسد این نرخ نشان می دهد که اولین موقعیت های صفحه نتایج تلفن همراه از آنچه تصور می کردیم ، کمتر قابل توجه هستند. آیا این بدان معنی است که افراد بیشتر در حال پیمایش هستند؟

Ian Lurie – Portent

با این وجود ، اگر این داده ها را فقط شامل جستجوهای ایالات متحده قرار دهیم ، می توان تفاوت بزرگی بین دسک تاپ و موبایل برای نتایج بالای برابر مشاهده کرد:

۵٫۲٫ تبلیغات

وقتی گوگل در سال ۱۹۹۸ شروع به کار کرد ، تنها ۱۰ پیوند آبی در نتایج جستجو وجود داشت. امروزه نتایج ارگانیک با تبلیغات احاطه شده است. برخی از آنها بیشتر قابل مشاهده است (آنهایی که در قسمت بالا و راست قرار دارند) و برخی از آنها کمتر دیده می شوند (موارد موجود در پایین صفحه).

برخی از تبلیغات فقط از متن ساخته شده اند. در عوض برخی از آنها تصاویر رنگی از محصولات را نشان می دهند. همه آنها CTR را در نتایج ارگانیک تحت تأثیر قرار می دهند. بیایید ببینیم چقدر

مکان تبلیغات

مکان تبلیغات چگونه CTR را تحت تأثیر قرار می دهد؟ ما نتایج جستجوی تبلیغاتی را در بالای صفحه ، در سمت راست و در پایین صفحه تجزیه و تحلیل کرده ایم.

صفحاتی که تبلیغات در بالا (خط قرمز) دارند ممکن است دارای تبلیغات در طرف راست یا در پایین باشند. برای کسانی که در سمت راست تبلیغات (خط نارنجی) دارند ، ما اطمینان حاصل کردیم که هیچ تبلیغاتی در بالا وجود ندارد ، اما ممکن است در پایین تبلیغات داشته باشند. صفحات دارای آگهی در پایین (خط آبی) انتخاب شده اند تا بدون تبلیغات در قسمت بالا یا در سمت راست باشد.

تعداد تبلیغات

ما همچنین نتایج جستجو که فقط یک ، دو یا هر سه تبلیغ در بالای صفحه وجود دارد ، تجزیه و تحلیل کرده ایم تا ببینیم کدام یک بیشتر بر CTR اثر می گذارد.

حدس می زنم دیدن فقط یک آگهی با نماد تبلیغ زرد ممکن است نتیجه ارگانیک را طبیعی تر و قابل اعتماد تر جلوه دهد ، و بنابراین CTR را بالاتر از نتایج بدون تبلیغات نشان می دهد ، در حالی که افزودن یک تبلیغ دیگر. یا دو تبلیغات با کشاندن نتایج ارگانیک در صفحه ، یا مجبور کردن کاربران برای پیمایش و مشاهده نتایج دیگر ، این اثر را کاهش می دهد.

گراهام چارلتون – Econsultancy

برخی از نتایج جستجو ، قبل از نتایج ارگانیک ، یک آگهی و یک جعبه پاسخ نشان دهید. یک مثال وقتی جستجو می کنید “اندازه پرونده حداکثر قطره”. جعبه پاسخی که نشان داده می تواند توضیحی احتمالی برای این ناهنجاری باشد.

Tom Anthony – distil

CTR تبلیغات

می تواند ببیند که چگونه CTR تبلیغات با توجه به موقعیت آنها تغییر می کند. از آنجا که این مطالعه تنها به داده های CTR ارگانیک متمرکز شده است ، از دوستان خود در WordStream خواسته ایم تا درباره CTR لیست های پرداخت شده نظراتی را به ما ارائه دهند.

جالب است که برای جستجو در دستگاه های رایانه لوحی ، به نظر می رسد که تبلیغات دارای CTR بالاتری نسبت به جستجوهای دسک تاپ هستند.

برای این مطالعه ما جستجوهای مارک را بعنوان جستجوهایی تعریف کردیم که حاوی کل نام دامنه وب سایت در پرس و جو است ، با حذف همه فضاها و خط های مختلف.

این تفاوت بزرگ در CTR همچنین ممکن است تحت تأثیر این واقعیت باشد که جستجوهای برند معمولاً بسته ای از ۶ لینک سایت را دقیقاً زیر نتیجه اول نمایش می دهند ، و این امر را در نتایج جستجو برجسته تر می کند.

افراد برای اولین بار در جستجوی یک مارک تجاری در اولین مارک ، می توانند به جستجوی این مارک تجاری برونداز تمام موقعیت های دیگر.

دنی سالیوان – موتور جستجو زمین

داده های CTR که مستقیماً از گوگل وارد می شوند ، نشان می دهند که هنگام برآورد ترافیک جستجو بالقوه ، باید محافظه کارتر باشیم. بیشتر تحقیقات کلمات کلیدی ما در حال چرخش حروف غیر مارک است. اگر داده ها را مطالعه کنید ، تفاوت چشمگیری بین CTR برای شماره ۱ مشاهده خواهید کردموقعیت جستجوی مارک دار در مقابل جستجو بدون مارک.

دیدگاههای ما در مورد چند کلیک که با موقعیت متوسط ​​۱ دریافت می کنید ممکن است به همین دلیل کمرنگ شود. اما اکنون با این داده های تقسیم بندی ، می دانم که براساس CTR فقط بر اساس کلمات کلیدی بدون مارک ، پتانسیل ترافیکی را حتی بیشتر محافظه کارانه مشاهده می کنم.

Dan Shure – در حال تحول سئو

۵٫۴٫ جستجوی هدف

بیشتر ما وقتی در جستجوی چیزی هستیم به نوعی قصد داریم. شاید لازم باشد که برای یک تلویزیون بزرگ که همیشه می خواستیم برای اتاق نشیمن بدست آوریم ، موقعیت یک رستوران یا قیمت بهتری را پیدا کنیم.

اعتقاد بر این است که افرادی که به دنبال کلمات کلیدی با هدف تجاری بالا (“خرید تلویزیون ال سی دی ۴k” هستند) بیشتر از افرادی که جستجوهای اطلاعاتی اولیه را انجام می دهند (“نزدیکترین رستوران تایلندی کجاست”) روی اولین نتایج کلیک می کنند. .

بیایید ببینیم آیا واقعاً جستجو در نحوه کلیک افراد روی نتایج تأثیر دارد.

“هدف خاص” در نمودار فوق مجموعه ای از کلمات کلیدی موجود در بخش های اطلاعاتی ، تجاری و موقعیت مکانی و “هدف دیگر” به معنی کلمات کلیدی دیگر است.

برخی از نتایج جستجو قبل از نتایج ارگانیک هر دو آگهی و یک جعبه پاسخ را نشان می دهد – یک نمونه جستجوی “اندازه پرونده باکس حداکثر” است. جعبه پاسخ که نشان داده می شود با لیست مکان ۱ مطابقت دارد و می تواند توضیحی برای این ناهنجاری باشد.

<ci